systemkamera

Anonym om outside my window:
Du använder systemkamera va? Hur har du lärt dig ta så bra bilder?


Svar: Yes jag använder systemkamera men den jag har tycker jag inte särskilt mycket om. En Pentax k200d.
Själv tycker jag bilderna inte alls är bra. Men det är bara att testa sig fram. Redigera bilderna lite, det är oftast det som gör en bild bra. Inte för att jag är expert verkligen inte men att redigera lite gör det alltid lite snyggare.

Nu när vi ändå är inne och snackar om min systemkamera så tänkte jag bara säga att det finns hur mycket som helst att fota här i norrland. Inspiration som satan. Har tyvärr inte sladden till datorn med mig så jag kan inte visa några bilder för er men det blir bildbomb när jag kommer hem.

Slänger in en bild på en likadan kamera som min. Har dock ett annat objektiv 18-200 tror jag det är. (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0