outside my window


Så här fint var det igår morse utanför mitt fönster. Jag älskar verkligen snön och igår blev jag helt galen. Hoppade runt i snön, ner i snöhögar och Martina bara skrattade åt mig. Men härligt är det med snön och iår är det första året på 3-4 år tror jag som det är snö här hemma under julen. Men jag ska ju inte fira jul hemma, åker till Umeå ikväll med familjen och farmor. Det blir mysigt. Kommer fortsätta blogga där lite då och då så sluta inte läs bara för att det är jul.
Åker till stan för att kirra dom sista julklapparna! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du använder systemkamera va? Hur har du lärt dig ta så bra bilder?

2009-12-25 @ 17:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0