frädag trätånde

Fredag den trettonde idag, namnsdag och grejer denna inte så vackra fredag. Vaknade med att mamma kom inte med en påse, lite pengar och marmelad, en aning random men gott som satan! Sam första lektionen, VG+ på ett arbete, NK där vi prata om majs och jag har i läxa att kolla upp vilka djur som äter majs. Perki är en trevlig lärare. Spanska sen med lite prov och grejer. Härligt att Margareta säger "Det här ser bra ut Linnea" sen skriver hon om allt som jag skrivit. Kände bara YE. Stinsen på lunchen med mina vänner. Idrott där vi fick tillbaka våra prov, VG. Kista med Olivia efter skoli, presenter till diverse folk inhandlades. Middag med mor och syster. Desert med jordisar och glass. Än så länge har den här dagen varit jävligt grym, tänker inte förstöra det.

Ellinore- den är från Bikbok för 250svenska riksdaler tror jag om jag inte minns fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0