ASSFLASH

Det har faktiskt varit en ganska bra måndag jämfört hur med dom brukar vara. Hade livräddartest imorse, gick sådär men fick upp Bengt efter några minuter. Även fast han var gjord av plast var han hemskt tung! Hade hål efter det, umgicks med lilla Gabbsan. Spanskalektionen... Kom fram till att Martin har ADHD, han behöver piller helt enkelt. Lunchdejt med Gabbsan, Martina och Räkmaster. Räkan var lite busig och drog ner mina byxor med trosor och hela köret. Som tur var så var det bara Erik och co bakom oss. Svenska sen, fick tillbaka en grej som vi gjorde innan jullovet (?) och jag fick MVG, FEETT STOLT!!! Bild sista lektionen, bröt ihop och började gråta. Glömde mina ringar i bildsalen. Tove hämtade dom, kvinnan är en ängel. Hemma igen, käkade bullar med Amanda och bakade sen chokladbollar också. Fett smarrigt. Chillat galet ikväll, inte suttit framför tvn eller datan. Vet inte vad jag har gjort riktigt. NIGHTY..

Lite såhär idag, fast det var jag som flashade hela arslet för 20 pers. Vilket party det var då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0