one day i'll fly away

Jag har aldrig förut känt mig så hemma men samtidigt så borta. Jag har aldrig känt mig så säker på vem jag är men samtidigt tappa den jag en gång varit. Jag vet inte vilket håll jag ska gå åt, höger eller vänster. Framåt eller bakåt, eller bara stå stilla och se vad som händer. Leva i en värld där jag slipper välja, bara följa med strömmen. Inte för att det är det jag vill, men det skulle vara enklast. Jag skulle vilja flyga iväg och inte vända om, bara gå vidare till nästa ställe utan att se tillbaka. Utan att känna något från förr, bara börja om.

Kommentarer
Postat av: Anonym

-------------------------------------- <- havsytan



p23420193oijhlia27h <- det här inlägget



= djupt

2011-06-08 @ 02:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0