för dig ska jag göra det tusen gånger om

Hade skitmysig med mina småflickor igår. Käkade massa godis, drack cola för första gången på rikitgt länge och njöt av det faktiskt, tittade på jägarna, käkade kladdkaka vid 4 tiden och somnade vid 5. Lite freakshow i mitt rum var det imorse men dom drog ganska snabbt och Oliver ersatte dom. Tänkte ta bussen till Sollentuna, missade tre stycken. När vi väl är på bussen så träffar vi Marre och Olivia och precis samma sak hade hänt dom utan att vi hade snackat. Lite småläskigt. Köpte glass, fika, drog hem till Oliver, hade vattenkrig och bara myste galet. Kom hem för en liten stund sen så ska packa klart nu för om 10 timmar flyger jag mot Turkiet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0