2010 trean

SEPTEMBER
En månad som var ganska lugnt, umgicks väldigt mycket med mina vänner och hade en härlig månad.




Hoffmaestro hade konsert på Grönan, helt underbart! Drog vidare till Alex sen och kvällen var verkligen lyckad!


- Tove och jag åkte buss, bussen körde på en unge och jag tappade min systers parfym men hon tror mig inte men det är sant!

Umgicks mycket med Vinne och co, livet var underbart.


Bengan hade fest, skönt att jag hade 20 meter att gå för att komma hem sen. Gillar att vara festens granne.


OKTOBER

Cecilia hade fest och det är alltid roligt där, synd bara att sista bussen går 12.


Jeppe hade fest, så galen kväll verkligen! Den kvällen så försvann allt och jag bara gjorde det jag kände för och mådde underbart. Inga bilder från kvällen bara från morgonbussen påväg hem.

Åkte hem till Ellen efter det, hoppade lite i hennes säng som gick sönder.

Åkte till Björkögården, lärde känna Jeppe bättre, sjukt glad för det!


Halloween fest hos Jay-B. Galet najs även fast jag var lite sjuk men det var vad jag behövde för att bli frisk. Ninja Turtle i mitt hjärta.


NOVEMBER
Första november fick jag mina första lilla kusin Filip. Världens sötaste!

Fest hos Joel, snökrig med Andreas.

DECEMBER

Musikal med familjen, en av dom bästa jag sett.


Malin hade fest och det var skit roligt verkligen. Synd bara att inte Martina, Olivia och Ellen fick komma, det hade gjort min kväll underbar.


Middag med världens gulligaste tjejer på san marco.


Fäzt hos Ida, det var najs och det var verkligen en kväll där jag bara släppte allt och körde.


Jobbade med Martina + 20 andra ungdomar på skolverket, var faktiskt väldigt roligt.


Kommentarer
Postat av: Susanna

HAHA ANDREAS

2011-01-05 @ 18:06:28
URL: http://sussva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0