2010 part dos

MAJ
Olivia fyllde år så jag gav henne biljetter till Lady Gaga. Ni som inte gick ni missade något kan jag säga, helt underbart! Det bästa var nog att det satt två bögar bredvid oss och när det blev boys, boys, boys så ställde dom sig upp och skrek, inte sjön utan skrek texten.
En kväll hade vi lite mys middag hemma hos Olivia, det blev lite galet som vanligt och jag tog fram matoljan och vevade lite. Skulle jag inte gjort för det blev olja över hela väggen som inte gick bort. SKOJ!

Alex och Coffe hade 18års fest. När jag tänker tillbaka på 2010 kommer den här kvällen vara något av de saker jag tänker på först.


Ellen fyllde år och vi fyra käkade middag på Riche och hade en supermysig kväll. Verkligen minne från 2010, dock inga bilder fårn den kvällen.

JUNI
Månaden började med att det var bal på Gillbo. Rosa limmo i mitt hjärta säger jag bara, det var det bästa med hela kvällen faktiskt.

Åkte till Vaxholm med päronen och chillade galet.


Badade mycket hos Felix med underbara människor.

Hade skolavslutning och åkte till Tjockö direkt efter det.
Firade midsommar med Micaela och co på Norröra.

JULI

- Åkte till Umeå(mormor och morfar) med päronen, det var mysigt. Chillade galet och köpte muchos kläderos.
- Var på fest i Sollentuna hemma hos en tjej som hette Madde, två av dom mest galna kvällarna på hela sommaren.

AUGUSTI
Lars Winnerbäck konsert, överraskning för Marty eftersom hon hade fyllt år. Fan va bra det var!


- Olivia och jag åkte moppe och kraschade precis framför en buss, hemsk dag men fortfarande en minne.

Augusti var en riktigt fest månad, gillare!



- Började på Rudbeck, ångrar inte mitt val en sekund det är helt otroligt bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0