2010 del unooooo

JANUARI
Året började med nyårsafton och det var helt galet. Var med dom bästa man kan tänkta sig och hade verkligen en helt otroligt kväll/natt. Lite roligt att det slutade med att jag och Olivia satt hemma hos mig och drack te med min mamma och vi var inte direkt jätte nyktra.

Direkt efter nyår, den 2 januari, så åkte jag, Martina och Olivia till Sälen med massa andra ungdomar från kyrkan. Det var så galet roligt, dom galnaste personerna jag känner är kyrkmänniskor och det var inte ritkigt den bilden jag hade av dom innan jag blev konfirmerad.

Slutet av januari så var det fest hos min älskade Ellen. Carolina var också där, saknar tjejen,  och allt var bara underbart.


FEBRUARI

Det jag minns av februari var att vi var hos Johan som hade fyllt år. Annars kommer jag faktiskt inte ihåg nått mer från februari tror jag.


MARS
Jag fyllde år, hade tjejmiddag och det var kul men lite segt. 2011 blir det ingen tjejmiddag inte, då blir det förmodligen fest istället. Grillfest på sommaren, mmmmm marabou!


APRIL
Jag åkte till Thailand, var där i två veckor och det var galet najs! På hemvägen så var det ju askmolnet som var över Europa. Vi landade på Cypern, flög till Grekland, buss genom Serbien, Makadonien och andra länder på våran kontinent. Det tog nästan en vecka längre att komma hem. thailand
cypern

Slutet av april var det mycket fest, fredag och lördag fullt ös. Förstår inte hur jag hade all energi då, hade jätte mycket i skolan och så fort jag inte var i skolan var det fest på gång.

Mer av 2010 får ni senare!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag saknar dig också min fina, fina tjej!

2011-01-08 @ 15:00:19
Postat av: Daniallotta

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2011-11-08 @ 06:16:10
URL: http://daniallotta.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0