summerlove

Satt i skolan i 3 timmar med mina vänner endast för att jag inte ville gå ut i snöstormen och kanske lite för att dom är gulliga. När alla andra dragit eller skulle börja sin lektion så var det bara att börja gå i snön. Gick från Rudbeck ändå till Bandyvägen! Ipoden hade inga batterier så fick lyssna på musik i telefonen men om jag ville byta låt var jag tvungen att ta av mig vantarna och det var inte värt det så lyssnade om på samma låt piu bella cosa- eros ramazzoti hela vägen. Kan hela låten utantill nu.
Kan inte säga att jag inte längtade efter värmen och sommaren idag. Den som inte gjorde det är smått galen måste jag säga. Bara för att jävlas lite så blir det lite bilder från Thailand/Cypern för lite mer än 1 år sen. Vore skönt att åka igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0