schlager lagar hjärtat

Kom hem idag vid halv 2 ungefär. Schlagerlistan på högsta volym, sprang runt i huset och skrek som en galning. Käkade 5 bullar på 6 minuter, inte bra för magen. Kan inte säga att jag är helt frisk i hjärnan. Imorgon blir det marabou med Martina.

Historian sitter inte så bra som den borde med tanke på att jag siktar på vg men Lennart kan seriöst ta sig i röven. Orkar faktiskt inte bry mig om vilken president det var som skrev under ett papper eller vilken fältmarsalk STB hade mot tyskarna i Egypten. När jag satt där med min historia bok ringde Martina och sa " Facebook går före skolan!" Sen insåg hon att hon sa fel, lilla tussan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0