bella notte

Räkan sitter på flyget nu, fy skalbaggslort va skönt det vore att sitta på platsen bredvid henne. Men här sitter jag i en annan del av Sollentuna, tittar ut genom fönstret och det ser ut som om jag är i Norrland. Men snö är alltid mysigt ju, fast det har varit snö i några månader nu så det kan ju iallafall börja försvinna. Försvinna lite snabbare än vad det gör ju nu iallafall.

Idag har jag sovmorgon. Inställd matte och hål efter det så jag börjar halv 12 idag. Inte helt fel det inte. Har bara tre lektioner idag men på historian är det kursprov som gäller. Den där Lennart vet hur man ska göra för att inte vara särskillt omtyckt. Efter skolan blir det konfaträff med konfirmanderna, galet ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0