baby're you down down down down dooooown

Efter skolan igår drog jag, Martina, Olivia och Oliver till stan en sväng. Hem igen och stressa. En timme tills bussen skulle gå och var tvungen att duscha. 50 minuter kvar måste hitta kläder, panik. Garderoben är inbyggd i väggen och jag råkar paja hela garderoben så det kom massa vitt skit över ALLA mina kläder. Började gråta. 45 min kvar, osminkade, inga kläder och var tvungen att komma förbi Martina innan bussen skulle gå. Alla var bara jätestressade, hann aldrig slappna under hela kvällen. Var hos Betcke, andra hade säkert kul men jag ville bara springa in i en vägg hela tiden. Drog hem till fläsket, Tobbe med lite folk. Det sög apa. Promenad hem med Martina och Oliver. Imorse promenad med Olivia, fika och film. Ångest. Pappa målar om mitt rum. Bor i Hannas rum hela helgen. Vill fortfarande springa in i en vägg. Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0