your love is real

Ni vet den där killen som man tänker att han, han ska jag få en dag. Som man verkligen suktar efter. Han är en "someday guy". Man vill bara att det ska vara den stunden just nu, nu pratar vi inte kärlek nu snackar vi känsla. Men den här killen får ens dag att bara bli så galet bra, bara titta på honom så blir man glad. Han har något extra som jag inte kan sätta ord på. Allt bara försvinner när han är i samma rum som en. Allt bara stannar och det enda som rör sig är han, i slowmotion som i en film. Allt är bara underbart.
Tills drömmen spricker och den här killen kommer fram till en och frågor om sina problem med tjejer och vad jag tycker han ska göra.  Självklart är jag en bra vän och säger det som är bäst för honom, och kanske lite för mig också. Men grejen är den att när man har suktat efter den här killen så länge så kommer han och frågar om sina jävla problem om andra tjejer. Jag kan vara din problem tjej, bara jag får vara en del av ditt liv. Då vet man att det aldrig kommer bli nått, det är ungefär som om han står och säger rakt upp i mitt ansikte "Jag är gay, hitta nån annan". Så tyvärr min drömkille är ute ur mina framtidsplaner men han är fortfarande en trevlig fantasi och det kommer han vara ett bra tag till. Det jag vill få fram är, killar prata med era killvänner om tjejproblem eller en tjej som ni vet att ni verkligen är SUPERSUPER tajta med. För det finns inget mer jävligt än att den perfekta "someday" killen pratar om andra. Det förstör bara och allt liksom kläcks som ett rått ägg och rinner ut. Förstört ligger det där på golvet som en sörja och ingen plockar upp det.

Marcus Ohlsson » Velvet » 3
Marcus Ohlsson » Velvet » 6
Marcus Ohlsson » Velvet » 7
Marcus Ohlsson » Velvet » 11

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad fint linnea!

2010-09-12 @ 20:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0