klenis

Inatt vid 4 så börjar några hundar skälla utanför mitt hus. Ni vet nrä en stor fet hund är arg och agressiv så lät det när den skällde. Hörde några röster som skrek och hunden började gny. Jag trodde det var hundslagsmål. Efter det så blev det tyst en stund, tittar ut genom fönstret och ser att det rör sig lite i buskarna på tomten. Efter det så skriker en röst "Händerna på huvudena!" Jag får grov panik, trodde han som skrev skule skjuta av dom andra personerna deras huvuden. I all panik så hoppar jag bort från fönstret och gömmer mig bakom väggen för jag tänkte att ser dom mig skjuter dom mig. Jag var så galet rädd. Jag sprang in till mamma och pappa som också var vakna. Det var några killar som polisen hade tagit fast och hunden var polishund visade det sig. Men när man är nyvaken men ens fantasi flyga iväg.


önskar att jag alltid var såhär tuff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0