friday night

Igår hände inte mycket. Träffade Jaaaacob och Kalle med Murtis. Jacob körde hem oss. Drog hem till Andreas där det var folk, kul inte super kul men kul. Satt mest och umgicks med mina gossar hela kvällen väldigt skönt det. Var mest tjejer där och alla dom rullade hemåt vid 1 tiden  förstår inte varför men det blev ganska dött då så jag, Martyparty och Tobbe gick hemåt, parkerade på gatan och pratade en stund innan Tobb följde mig hem. Var hemma vid halv 3 och jag var riktigt trött efter en dag i skolan så det blev sängen för min del.

Imorse väcket far mig vid 11, vi åkte till outleten i Häggvik. Hittade ingenting alls så vi tog bilen och åkte hemåt igen. Har suttit och gjort min engleska intervju klart nu så tänkte fortsätta vara duktig och plugga lite till, läsa engelska och sova lite. TJING


min vän johan och jag för några veckor sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0