fotboll förfan

Imorgon har jag match, yes ni hörde rätt. Jag ska spela match, fotboll imorgon klockan 10 är det samling i Järfälla. Jag kommer ligga helt död på gräset efter 5 minuter men jag ska köra det bästa jag kan. Det blir skoj, fast helst vill jag köra ikväll, sova imorgon, vakna upp och sova lite till sen. FAN IMORGON ÄR DET KÖTTA SOM GÄLLER, eller iallafall försöka knuffa till nått fläskberg som springer runt på planen och kanskekanskekanske lyckas få tjejens magfett att gunga en aning. Om jag har tur hinner jag springa därifrån innan hon kommer efter mig men chansen är liten. Men imorgon är det kötta som gäller.


Kommentarer
Postat av: nana-bananaa!

köötttaaaa!

2010-09-04 @ 18:55:51
URL: http://www.nanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0