jag är en mega tönt

Fyfan va jag är grym. Har gjort så sjukt mycket plugg idag för den här veckan som kommer är helt insane. Inte alls många lektioner den här veckan vilket verkligen kommer behövas har spanska prov, matte prov, renässans beting + frågor, recension om en film och läsa 150 sidor sen har jag en korkad lärare i engelska som kommer hitta på att hon ska ge oss nån jobbig grej som vi ska göra på en dag. Känner att jag ser framemot helgen extremt mycket. Dessutom ska vi simma på idrotten, fit for fight för bikinin, eller?


Måndag-ledig
Tisdag- 8.20-11.00
Onsdag- 8.20-13.20, simma, spa prov, svenska bok
Torsdag- 9.00-14.50, matteprov
Fredag- 10.25-16.00, renässans beting +frågor, recension

NU- SOVA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0