heart of stone

Alla mina b-rudar var på fiesta igår. Skulle egentligen med men kände att jag inte var riktigt frisk ännu så det kändes bara tråkigt att komma dit och hosta på alla människor, trevlig tjej liksom. Så jag stannade hemma, tittade på Killers. Vanlig film som alla andra amerikanska komedier, rolig men samtidigt samma som alla andra filmer.

Upp tidigt imorse, åkte till Bromma Blocks med familjen. Verkade ganska rörigt där, inget att åka tillbaka till. Åkte till Sollentuna istället och köpte hostmedicin. Käkar kokiljana fast det stavas nog inte så men det låter så iallafall. Gjort min svenska recension i 3 timmar nu, en punkt kvar sen blir det tvn resten av kvällen. TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0