smartast på historia lektionen

Min historia lärare får mig att känna mig extremt smart. Historia är verkligen inte mitt ämne, det jag kan handlar om andra världskriget och det ska vi ha först i slutet av kursen. Förut frågade han någonting om en bok med alla gamla historier från araberna och en av dom var en Disney film. Ingen fattade någonting men självklart skriker jag ut svaret för jag vet vad det är, Aladdin. En av stunderna i mitt liv som tonåring då jag kände mig som en liten femåring igen.

Känner mig inte smartare direkt utav att sitta bredvid Philip som kan ALLT. Jag menar verkligen allt! Medan Philip är värsta underbarnet sitter jag där bredvid om en fågelholk. Idag frågade Lennart vem Brad Pitts fru var, ingen svara så varför inte offra sig för Lennarts påhopp? Känner att jag har visat honom min enorma kunskap om världens historia, verkligen! Definitivt MVG utan tvekan.

Men det var en sak jag kunde svara på idag faktistk, ingen annan, förutom Philip såklart som kunde svara på det. När slutade stormaktstiden? Fan va stolt jag var för att jag kunde svaret, så otroligt glad för ingen annan kunde. (utom Philip) Kommer inte helvetes gubbjävel med en efterfråga om VARFÖR det tog slut. Fågelholk, igen. "Det var någon som dog typ..." Väntar på ett påhopp från gubben. Gissa vad han svarar? "Det var jävligt många som dog".
Nej mina historia kunskaper är inte dom bästa och kommer aldrig bli. Men jag är jävligt bra på andra saker. Som att äta. Därför blir det lite bulls och oboy nu. TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0