kusinvitamin

Men tjenispenis på er! Har varit vaken sen 9 men det har hänt så sjukt mycket saker idag så det känns som klockan är minst middagstid. Mamma väckte mig imorse och berättade att morbror och moster hade åkt in till akuten för att vattnet hade gått. Dom åkte hem igen men är där nu igen och allt är igång nu verkar det som. Eftersom att man inte får ha mobilen på inne i sjukhus så har vi inte hört nått mer. Det känns helt sjukt allt, vi va där igår liksom, 2 timmar efter att vi åkt så går vattnet. Helt sjukt. 10 dagar förtidigt så jag är inte riktigt helt inställd på att lillen skulle komma idag. Kan inte beskriva hur glad jag är nu verkligen, min första lilla kusin.
Min mormor är bästa mormorn som finns, imorse när hon fick veta att värkarna var igång så bokade hon flygbiljett på engång och kommer hit ikväll. Pratade med henne i telefonen för en stund sen och hon var verkligen överlycklig. "Snart kommer lilla bebisen och snart kommer lilla mormor".

Jag vet inte vad jag ska göra, det är bara att gå och vänta nu och det är otoligt jobbigt kan jag säga. Det känns som om tiden har stannat men jorden snurrar. Allt är bara sjuk och jag är så otoligt glad att jag inte kan beskriva det.


Kommentarer
Postat av: Martina

Linnea, jag får rysningar och tårar i ögonen av det här inlägget. Love you

2010-11-01 @ 13:35:07
URL: http://mahtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0