going back to my roots

Idag är det verkligen inte min dag...
Inatt sov jag sjukt dåligt, vaknade säkert 5 gånger och kunde inte somna om. Gick upp vid 12 även fast jag var helt slut. Parkerade vid tvn och mådde verkligen skit. Förmodligen lite feber idag vilket känns skit tråkigt eftersom jag trodde att jag äntligen skulle vara frisk. Måste sitta och skriva en uppsats och uppxät oxh identitet nu. Hade skrivit en sida men så sa min lärare att jag har skrivit helt fel så måste skriva om allt nu. Känner att jag vill bara sätta mig i ett hörn och titta på en gråtfilm med choklad. Nu måste jag verkligen ta tag i svenska skiten. TTYL


ta mig hit där jag kan tänka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0