rich and famous

Tjena tjen året solbränna!
Har haft nedrans dålig update senaste dagarna men är tillbaka nu. Käkade middag hos Tessan med 10 tjejer sen drog vi till Alex och Coffe som hade fest för dom har fyllt 18 bast så nu är dom stora pojkar. Hade verkligen super roligt, det var ungefär 40 pers som minst tror jag så det var riktigt lyckad kväll. Blev lite små tjaffs i mitten av kvällen men slutet gjorde kvällen bra igen. Fick skjuts av mamma Marty så var hemma lite innan halv 3 tror jag.
Igår så bestämde jag, Olivia, Ellen, Cissi, Tessan och Martina att det skulle bli lunch i Sollentuna. Blev en very berry smoothie och en vaniljbulle istället men lika gott det. På kvällen så gick jag ut en sväng med Erik. Träffade sen Ellen, Olivia och Martina och allt blev bara knasigt som vanligt.

Idag efter skolan så kom lilla Murtan hem till mig och vi låg på min veranda och solade, käkade glass och dunkade lite music. Låg säkert där i 2,5 timme så jag hoppas att jag fått lite färg iallafall.
Ska göra engelska nu och hoppas att jag får redovisa imorgon som jag egentligen skulle gjort veckan efter påsklovet men våran lärare bara skjuter upp det hela tiden. Så ska göra lite engelska sen ska jag gå en prommenad tror jag. Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0