svar på tal

Oskuld?
Tänker inte svara på det för jag tycker det är för privat
Varför började du blogga?
Alla andra bloggade/skaffade bloggar så jag tänkte också prova sen så har det bara fortsatt.
Är du 100% säker på vad du ska välja för gymnasium/linje? Her du helt uteslutigt några tidigare val som du funderat på..?
Jag har verkligen ingen aning alls. Jag har sökt till Rudbeck Fred och konflikt men ska nog ändra inriktining till Ekonomi men jag vet inte. Tidigare var jag helt emot Rudbeck av personliga skäl, jag ville verkligen bort från Sollentuna och kände bara att det inte fanns en enda chans att jag skulle gå där. Träffade sen Martina, Olivia och Ellen och det har gjort mig så sjukt mycket mer säker på mig själv och även träffat andra vänner som gjort att jag vet vad jag vill. Men jag har inte uteslutit några tidigare val direkt, har aldrig haft något självklart val direkt.
Har du några husdjur? Vad heter dom?
Yes. En guldhamster som heter Nissepisse eller Nils och en rosenuhuvad dvärgpapegoja som heter Qia.
Vilken är din favoritfärg?
Svart och vitt tycker jag är jättefint men inte helt svart eller vitt utan gärna någoon färg till men svart och vitt är alltid fint. Rosa är också riktigt fint!
Ditt favoritämne i skolan?
Har inget direkt favorit ämne, men jag tycker om att vara kreativ så därför tror jag det är bild och syslöjd.
Vem tycker du bäst om att sitta brevid i skolan?
Bara för att Martina ställde frågan säger jag Martina eller Kyckling på vift.
Favorit bok?
I taket lyser stjärnorna
Vad händer i sommar?
Har inga direkta planer som är helt bestämda. Jag hoppas på att det blir lite fotbollscup och sen kanske Göteborg med Martina, Olivia och Ellen. Hoppas på att vi också åker till Blidö. Tror även det blir en sväng ner till Hammarö och förmodligen också till Umeå. Men inget är bestämt alls så vi får se.
hur många har du strulat med ?
Hahaha, oj jag har verkligen ingen aning alls...
hur många skor har du ?
... ingen som helst aning men det är nog mer åt 15-20 par kanske.
hur mycket pengar får du i månaden ?
Får inte månadspeng eller veckopeng eller liknande. Jag får pengar när jag behöver det för varken jag eller mina päron kan hålla koll på sånt där.
hur mycket kläder har du ?
För lite tycker jag, för mycket tycker mamma.
vart bor du?
Bor i Sollentuna, norr om Stockholm.
vem är dina bästavänner ?
Ellen, Olivia och Martina
Har du några syskon?
Har en stora syster som är 20 år.
Beskriv en vanlig dag i skolan.
Har tänk på den här frågan och kan säga det finns ingen normal dag... Jag tror inte folk som är utanför min klass förstår hur jag och mina vänner är. Allt kan verkligen hända, verkligen allt. Vi är inte normala men vi passar ihop.
beskriv alla dina bästa vänner med ett ord som beskriver dom bäst
Martina är verkligen genomsnäll, snällaste människan jag vet. Olivia är väldigt bra på att förstå och lyssna. Ellen finns alltid där och stöttar.
Vad är dåligt med dina vänner ?
Jag tycker inte dom har någon dålig egenskap eller någonting sånt. Klart vi bråkar ibland men vi löser det väldigt snabbt och jag ser inte någon chans allt just nu att vi skulle splittras upp.
vad är det längsta du gått med en kille? vem?
Privata grejer behåller jag för mig och mina vänner.
Om du är oskuld, när vill du då bli av med den?
läs frågan innan.
vem var den senaste du var tsm med o hur länge?
Jag har aldrig haft ett "riktigt" förhållande, har väldigt svårt att binda mig och har flera gånger dumpat en kille för att jag inte vill ha ett förhållande.. Har väldigt svårt för förhållanden. Tycker det är jättegulligt men jag kan bara inte se mig själv i ett även fast jag vill ha pojkvän och så men nej, det är verkligen inte min grej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0