that's what i want

Förlåt för den extremt dåliga uppdateringen på senaste tiden men jag är helt utbränd. Är tröt dygnet runt, höll på att svimma på träningen idag och mina händer darrar så det är jättesvårt att skriva på tangentbordet. Tänkte bara berätta lite kort om dagen iallafall. Hade SO prov om 2a världskriget i  4 timmar idag, var inte roligt. En kille i min klass blev skallad under provet, ännu mindre roligt. Hade träning men kunde inte vara med för att jag mådde så dåligt, riktigt tråkigt. Så vi får se om jag kan spela match med F95 på söndag eller inte. Mamma och jag ska åka till vårdcentralen och ta blodprov någon dag. Ser inte framemot det eftersom att jag nästan svimmar när jag bara ser sprutor. Men ska snart sova för imorgon är det LADY GAGA SOM GÄLLER! Ser verkligen iframemot det så det blir skojigt med nått annorlund nu till helgen. Pussar!
Cheyen som jag ska på Lady Gaga med och som just nu är halt. Älskar Ellen på sista bilden, söt räka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0