remind me

HELLUUU.
Idag var det konfirmation som gällde i Norrtälje. Prästen var väldigt speciell, delade ut Dumle godis till alla. Men det var väll kul. Har käkat tårta idag så det räcker och blir över. Somnade när jag kom hem för knappt 5 timmar inatt var inte tillräckligt med sömn inte så det fick bli en tupplur.

Syster min har kommit hem från Barcelona precis, hon verkar haft det super och är nästan svart så jag är lite avis just nu. Hade inte klagat om jag hade fått åka till Barca.

Dessutom så fyller lilla Erkan år idag så vi säger hipphipphurra till honom allesammans! Väldigt många har fyllit år de senaste dagarna så grattis till Fanny och Viktor också!


Idag är det en tv/data dag så det blir nog inte mycket annat gjort idag inte. Kanske kanske kanske lite SO men det är tveksamt. Riktigt tveksamt. Blir nog en film som lilla morbroder lämnade igår istället.

hjärtegull Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0