obetydligt

Känner att uppdateringen blir bara sämre och sämre. Men nu när sommaren är påväg och det är nästan inget plugg så blir det så. Inlägget är egentligen väldigt onödigt så är egentligen inget att läsa.

Har hänt ganska mycket idag. Hade uppspelning av min, Martina, Olivia och Eric cover på Hey soul sister idag. Ellen skulle vara med men hon är som sagt i Paris (KOM HEM KVINNA!!!) Det lät förjävligt, jag började spela fel ackord från början så allt gick fel, från min sida iallafall.
Hade NO sen och jobbade med mitt teknik projekt, högtalare som Eric pajade. Om han inte hade sett så ledsen och gullig ut så hade jag blivit lite frustrerad. På engelskan var det redovisning som gällde som man egentligen skulle gjort efter påsklovet.

Olivia, Martina och jag gick/cyklade hem sen, jätte skönt var det eftersom solen lyste. Åkte sedan ner till Norrviken och käkade glass med Erik i typ 2 timmar. Hur underbart som helst.
Kom hem och lagade mat, ingen annan kom hem, åt min egengjorda middag själv. Martina och Olivia kom, vi käkade mashmallows (stavninng?) och marabou. Det bästa jag vet. Tittade på Desperata hemmafruar och cougar town. Flickorna gick precis så jag ska börja fixa mig för att sova tänkte jag.
Imorgon blir det uppstigning vid 07.20! Min dag är räddad.
Gullungarna Ellen, Marty och Tessan igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0