nothing important

Har solat som katten idag. Hade hotpants vilket inte var särskillt smart. Baksida låt ser ut som en randig glass. Vit, beige, brun. Inte någon vacker syn.

SO arbetet om Israel-Palestina är nu äntligen klart. Har faktiskt inte jobbat så jätte mycket med det idag ändå, max kanske 2 timmar.

Imorse när jag vaknade hade jag världens träningsvärk. Det gör ont vad jag än gör. Märks att jag inte spelat
match på ett bra tag. Mage, nacke, rygg och ben, känner mig som en gammal 90åring. Det är inte kul att ha träningsvärk i magen och samtidigt vara lite småförkyld. Nyser hela tiden vilket inte är särskillt skönt för magisen.

Imorgon så hoppas jag på sol, kan då inviga mina nya jeansshorts som är ganska så speciella. Inte som alla andra. Tar cykeln till skolan också, hurtig som jag är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0