matolja is the shit

Gårkvällen var galen. Men på ett nytt sätt galen. Inte som fredag och lördags kvällar brukar vara, igår vara bara konstigt och udda men jävligt rolig. Vid halv 7 så drog jag min rumpa till Olivia. Martina och Ellen kom också såklart. Vi käkade tacos som grisar och det var jävligt gott. Tittade sedan på Isprinsessan och den va nedrans bra. Lilla räkan/ Ellen var tvungen att gå hem sen.
Vi tre som var kvar vred volymknappen till högsta och lyssnade på 107.5. Var ingen bra idé för jag fick för mig att jag skulle börja ta mat från kylskåpet och dansa runt med. Efter senapen var det matoljans tur. Skit glad tjej kör veven med matoljan i högsta hugg. SJÄLVKLART är locket inte på och sekunden senare är det en rand med matolja över hela Olivias tapet.
Först började jag garva men sen fick jag panik och sprang runt och letade efter allt möjligt man kunde ha för att ta bort det med. Men nej det gick inte bort. Fick verkligen jätte dåligt samvete och det är fortfarande kvar. Sen så ser vi oss omkring och vi hade verkligen stökat ner hela huset. Glass på golvet, dipp på bordet, köttfärsås över hela spisen och cola över hela mattan. Det var inte en vacker syn så vi fick städa lite. Men det gick inte bra heller, Martina trodde hon hade förstört dammsugaren och Olivia drog ner hela duschdraperiet. Allt gick bara fel men det var jävligt roligt.
Så ett tips, kolla att matoljan har korken på sig innan ni kör veven med den.. Speciellt på tapet..
Har verkligen haft en super helg och söndagen är fortfarande kvar så jag ska se till att försöka lyfta på rumpan och göra någonting.
LOVE

Olivias vackra vägg efter att jag varit där.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för kamera?

2010-05-09 @ 12:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0