"mama king mama king do something"

Det märks att jag inte ärvt bakgenerna från mamma iallafall. Det enda jag kan göra och som jag kanske kan lyckas med är blåbärspaj.
Har varit hemma hos Olivia ikväll med henne och Martina. Käkade popcorn och tittade på Avatar. Det var verkligen hur bra som helst. Ångrar att jag inte gick och såg den på bio med 3D. Hade nog varit sjukt bra då.
Imorgon har jag samling 10.15 på Järfällavallen för det är match som gäller! Är faktiskt riktigt taggad på att spela, har inte spelat match på evigheter. Fast vi har inga på bänken och är förmodligen en människa förlite på planen men bara det är moln så kommer det gå super. Ska därför sova nu så att jag orkar springa runt i 80 minuter. TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0