LADY GAGA 7 MAJ


Inte dom bästa bilderna men tack Olivia för att du ville följa med och tack moster Josse som jag fick köpa biljetterna av!!! Hade verkligen hur roligt som helst, var helt flippat. Alla stod upp och körde järnet hela tiden var helt underbart. Alla "sjöng" falskt men ingen brydde sig, eller så var det bara Olivia och jag.. Brevid mig och Olivia stod ett gaypar som var hur sköna som helst. Skrek massa och dansade hela kvällen, vilket gjorde allt ännu roligare så det var verkligen en lyckad konsert helt klart!! Skulle lätt åka till Globen ikväll igen och uppleva allt igen. Synd bara att inte lilla räkan varit där, hade gjort allt bättre men vi tar igen det.
Ska slänga mig i duschen nu och fräscha upp mig. puss

Kommentarer
Postat av: amandaaa

BÄSTA DET VAR IGÅR ALLTSÅ! :) :D <3

2010-05-08 @ 13:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0