knasigt det kan bli

Dagen har varit så galet konstig. Är fortfarande lite bort för det som hänt och verkligen skit trött.
Började med Nationella i sammanlagt typ två timmar. Fysik är inte min grej, fattade inte mycket men blir så helvetes glad för ett G. Sen hade vi hål i 2 timmar så jag och mina purjolökar åkte till Sollentuna och käkade lunch där. Var hur skönt som helst att komma iväg från skolan och göra något annat än att plugga hela dagarna.
Efter det hade vi svenska, redovisnig om flugornas herre som gick väll helt okej.
Sen skulle vi ha spanska men Olivia ville gå ner i splitt eller någonting sånt och hennes knä hoppar ur led. Märkte ingenting förrän hela spanska gruppen stod runt henne och stirrade. Lilla katt blev lite blöt i ögat och svimmade nästan så det var lite läskigt. Men hon åkte hem efter det.
Påväg från skolan till stationen så ser jag, Martina och Ellen en brun sak flyga över marken vid ett pensionat. Alla stannar i några sekunder och inser inte att det är en råttjävel som är typ 20 cm bara kroppen. När vi inser det börjar alla tre springa runt som små kycklingar och skrika. Trodde för en stund att jag skulle svimma.
Blev raka vägen hem efter det och sovandes på sängen i några timmar.
Har SO prov imorgon i 2 timmar så ska plugga det sista nu och sen blir det sängen väldigt tidigt för mig ikväll.
Dagens längtan är FREDAG för då ska jag och Olivia på Lady Gaga för hon fyller år på måndag så det blir hennes present från moi. Pussar!
Olivia min lilla katt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0