Hade väldigt fel när jag sa att uppdater...

Hade väldigt fel när jag sa att uppdateringen skulle bli bättre i helgen, har haft många planer och bara varit hemma en halvtimme och sen dragit vidare så har inte blivit många inlägg inte. Idag så åkte jag och Olivia till stan. Vi gick nog in i 4butiker och inte mer. Började gå från vasaparken mot gamla stan, käkade lunch ute i värmen och åkte sen hem. Vi åkte till Olivia och bakade kladdkaka och smoothie. Gick hem och fixade mig sen lite snabbt och åkte till Erik där det blev middag och grädd/dipp krig. Hade en riktigt lyckad kväll och nu är magen mer än full med godis och kladdkaka så ska sova nu för imorgo ska jag upp halv 8 för micaela har konfirmation. Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0