fantasy

Jag är verkligen jätte trött just nu. Blir marsch i säng för imorgon åker mamma och jag till stan för att leta present till Micaela som ska konfirmeras nästa helg. Dessutom så har jag fått en maska i en av mina tröjor som jag köpte igår så den ska tillbaka också.
Det var ledarutbildning som gällde ikväll, näst sista för terminen och det känns att sommaren verkligen är påväg nu. Idag efter skolan så fick Martina skjuts av Erik på hans fyrhjuling och Olivia och jag cyklade hem till Olivia. Käkade korv och glass ute i solen i 2 timmar ungefär. Hur skönt som helst. Efter utbildningen så blev det myskväll hos Martina med Ellen.
Mina ögonlock är snart helt stängda så ska stänga ner datorn nu och sova. Måste bara säga grattis till min spanska lärare Santiago som fyllde år igår, hahaha.
LOVE

bild från förra sommaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0