dancing in the moonlight

Sitter i skolan nu, har haft nationella i fysik. Var inte alls svårt, man skulle dra en bit trä på sanpapper, bänkskiva och lite annat.
Fick dessutom tillbaka mitt SO prov om andra världskriget idag och ett MVG satt så sjukt bra! Är verkligen jätteglad för det för det är typ 99% chans att jag höjer mig nu om jag inte sumpar nästa projekt. Pratade också med syslöjdsläraren och det verkar som om jag kommer höja mig i det också så 25 poäng till känns riktigt skönt om jag skulle höja mig. Ska verkligen kämpa för det här nu. Funderar på att ta med mina vackra flickor till Sollentuna och köpa en latte och prata lite strunt. Dom har träslöjd just nu och slutar om 20 minuer så jag tänkte vänta faktiskt.
Har inte mycket mer att säga direkt, TTYL. 

HAHAHA, lilla tobbie som jag och murtan var på prommis igår med. Lilla katt.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0