crazy, sexy, cool

HEEEY!
Solen skiner och jag sitter inne i mitt lilla skrymsle till rum. Kom nyligen hem från Sollentuna idag igen. (Det är ett gäng killar som är typ 2 meter och går runt i sverige dress där varje dag, om nån undrar) Martina och jag hade inget att göra efter skolan så komma lilla Cicci och hälsade på så vi tre och Tessan åkte dit för att leta efter lite presenter och fixa lite annat smått och gott. Blev mest sittande ute i solen på verandan vilket var helt underbart. Hade riktigt mysigt. Martina och jag satt själva där ett tag och gubben/mannen som satt några bord bort måste trott vi va dumma i huvudet på riktigt. Satt och diskuterade vart Leksand, Ullared och Vättern låg, för ärligt talat har jag ingen koll alls på svenska kartan. Fick med mig två tröjor iallafall. Kan visa lite senare. Ska försöka flytta på rumpan nu och kanske ta ipoden och cyklen en sväng. Vem vet?
Förresten hade vi dans genomgång idag till balen, skoj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0