you make my day

Hellooo. Skolan har rullat på riktigt bra, Olivia is back in sweden igeeen vilket jag gillar väldigt mycket. Gjorde spanska provet idag, fick MVG- vilket jag är riktigt nöjd med med tanke på min insats. Efter skolan så åkte jag och mina tre små älsklingar hem till mig och åt lite tårta för att fira mig. Mycket mysigt. Drog vidare till Sollentuna med Martina och Olivia. Dom hade en liten överraskning vilket var Jacob. Härligt härligt att träffa men lilla korvunge en stund innan utbildningen. Såklart vilket ni reda listat ut blev det utbildning efter trevlig mat och roliga vänner. Fika med massa människor också. Alltid roligt att träffa Malin, Olivia, Kalle och co.
Insåg att alla varit väääldigt snälla och generösa idag. På vägen hem till mig så träffade vi William som var super glad och bjussade på ett halvtkakpaket vilket inte var likt honom men men, gott var det iallafall. Ska nu fixa lite ny musík och sen röra mig mot sängen. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0