look at me nooow

Planet var 2 timmar sent!!! Men det va ganska chill ändå mamma och jag satt och snackade om verkligen allt möjligt så det var mest mysigt. Men är inte trött för det, är så sjukt taggaaaaad! Jag ska inte åka till karlstad på onsdag. Båda tummen upp och ner men men får göra det en annan gång. Hade inte riktigt hunnit är så sjukt mycket efter i skolan nu.
Men ska slagga imorn blir det 11.50 bussen mot staden med Ellen, Marty och Carolina.
Btw åker Olivia till egypten inatt. Saknar dig redan bebis har inte sett dig på en vecka, ta med solen tillbaka!!
PUSS&GODNATT nu ska jag tracka Emil lite mer bara för att han fyller 20 och inte har en 1a först i hans ålder. LOVE

brudarna jag ska va med imoooorN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0