marängswiss

Igår: Efter middagen igår så rullade jag och lilla Martina till Norrviken för att köpa lite bränsle till oss. Planen var att grilla vid torparängen med lite människor. Filip och Alex följde med oss som små snälla pojkar ska. Vi satt där på gräset och hela "yo-yo-yo-din-mamma-gänget" rullar in. Så vi tog våra små rumpor och pallrade oss tillbaka till Viby. Våra vänner Ellen och Olivia var för långsamma för att vänta på. Vi bestämde att vi skulle åka till Edsbergsparken/badberget. Sagt och gjort. Därborta så träffade vi först Coffe, Andreé, Rasmus och sedan Robin och hans kära vänner. Några av oss åkte till donken för att köpa lite maräng swiss. Det slutade med glasskrig. Vid halv 1 åkte jag och mina små flickor hem till Olivia och myste lite, var hemma vid 2 ungefär.
Idag: Vaknade halv 12 av mitt underbara alarm. Vid 1 tiden så satt jag på edsbackas gränsmatta och hade picknick med Olivia och Martina. Solen stekte som aldrig förr så vid 3 ungefär bar det hemmåt igen. Tog bort min nagelförlängning och det gjorde bajs ont. Så ska strax måla dom hade jag tänkte.
Ikväll: Ser ut som om det blir chillerill kväll. Antingen ute och grillning eller hemma hos någon. Vi får seeeee.

Slänger in bilder från igår, inge märkvärdiga allt men kameran var med och då blir det lite bilder.


coola cheyen väntar på bussen.

notera den snabba cyklisten Olivia i bakgrunden.

filip var lite pömsig men inte jag och murtan.

filip, alex och jag i väntan på bussen tillbaka mot hemmabyn.

påväg till donken för köp av marängswiss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0