save tonight

Igår blev det ingen uppdatering inte. Jag tänkte tvätta alla fönstren på övervåningnen men när jag tvättade andra fönstret så fastnade mitt finger samtidigt som jag skulle snurra fönstret åt andra hållet så mitt finger "fastnade" på väggen samtidigt som fönstret kom i världens fart och körde över det. Har nu ett djupt köttsår, lika stort som min lillnagel på tummen. Jättesvårt att förklara  hur det gick till men det är inte en vacker syn iallafall. Så jag hade ett fet jävla plåster på tummen igår och ett tiger plåster på benet. Men det är en annan historia.

På kvällen så åkte jag, Ellen och Erik till en plats jag inte vet namnet på men det ligger vid Edsviken iallafall. Fanny och William kom och gjorde oss sällis. Det tog 2 timmar för oss att komma dit för vi hade gått av fel busshållplats och senare fick vi vänta 40 minuter på nästa buss. Dessutom så fick Fanny åka i en kundvagn för hon hade stukat foten.
När vi kom dit så träffade Cissi, Paloma, Hanna, Towe och massa andra. Men räkbarnet Ellen och jag drog vidare in till stan. Sprang runt, och vi sprang verkligen, för att hitta en donken/BK/sleven som var öppen. Hade tidigare ringt eniro och frågat om donken vid centralen var öppen hon sa nej, men det var fel, den var öppen. Så vi sprang dit köpte 2 cheeseburgisar, stor pommes, smarties mcflurry och mellan sprite. Take away på tåget tillbaka var någonting nytt och sjukt smarrigt. Får bli en tradition men med lite mindre mat kanske..

Dagen planer är än så länge icke planerade, mitt räkbarn är i stallet och kissekatten Olivis och chickenticka Martina är på Blaaajdö, kommer hem imorgon!! TINGELING! SAAAAAAAVE TONIGHT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0