"nu äre partyparty tjejer!"

Godermorgon! Kom hem igår eftermiddag men har inte orkat ta min tid och sitta framför datorn. Men min midsommar helg har verkligen varit kanonbra! I torsdagskväll så kom vi fram till Arholma med båtelibåten. Den kvällen så myste vi mest, gick till en jättefin uteservering på ett berg som hade utsikt över hela solnedgången och käkade glass. Fredagen, midsommardagen, var väldigt rolig. Inte för att vi gjorde någonting speciellt men det var ändå sjukt roligt. På kvällen när alla låg och sov så kommer Ante och drar upp draperiet till mitt och Micaelas lilla sovrum och skriker "NU ÄRE PARTYPARTY TJEJER!" sen går han därifrån. Lagom nykter kille kan jag säga. Han sov på en luftmadrass och var tvungen att pumpa upp den flera gånger mitt i natten för det var hål i den. Så när han hade väckt oss så går han tillbaka och börjar pumpa madrassen igen men han var lite för full för det så han somnade.
Men det har verkligen varit skit roligt och jag tror jag tagit närmare 700 bilder så några av dom lär ju komma upp här. Micaela hade tagit över 1100 bilder, förstår inte hur kvinnan lyckas. Innan jag slänger in lite bilder får ni spana in hennes blogg här. Tjejen är grym på att fota!!

Kommentarer
Postat av: M I C A E L A S

HAHA! NU ÄRE PARTY TJEJER! XD

HAllå, du får skicka bilderna! (a) ♥

2010-07-05 @ 18:11:31
URL: http://lovliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0