kärlek på menyn

Dagens folket! Hann inte uppdatera imorse innan jag åkte för jag skulle städa och tvätta och fixa mig så jag hann inte, och hade inte heller någon ork direkt.

Jag, Martina och Olivia tog 11.34 tåget mot staden. Gick runt och dom två små flickorna hittade lite kläder som följde med hem. Jag gick där bredvid dom utan påsar i händerna tyvärr. Vi köpte lite jordgubbar och åkte och satte oss vid Kaptensudden. Min nya vän högtalaren följde med så vi satt och käkade jordisar och solade.
Paloma och Cecilia skulle varit med men den ena försov sig och den andra umgicks med sin lilla pojke.

Bilder kommer senare, nu ska jag baka muffins eller liknande till min tränare! TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0