gamla tanten


Tessan, Ellen, Martina, jag (inte så charmig) och Olivia på avslutningen.

Idag har jag kommit fram till att jag börjar bli gammal. Man är inte liten längre och livet var en lek. Idag var jag som sagt på Grönan, skit kul, men det jag skulle komma fram till vara att det första vi gjorde var att åka Vilda musen. Och den var inte lugn... När vi sitter där som fyra fågelholkar och skriker så öppnar jag min käft och skriker "Jag är för gammal för det här". Darrade som en gammal tant efteråt och det blev inte bättre av uppskjutet/katapulten. Så det här med tivolin ligger på hyllan just nu, det räcker med glass och lilla bergochdalbanan för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0