för du är såå yeah, yeah, wow, wow!

Vaknade imorse av att det är skolavslutning på Vibyskolan (20 meter ifrån mitt hus) och någon liten tjej sjunger jätte falskt och verkligen skriker i micken. Kände för en stund att jag vill slå ner henne även fast hon inte kan varit mer än 10 bast.

Om lite mer än 1 timme så har 9an på Vibyskolan avslutning. Min gamla klass alltså och därför så ska jag kila ner och... Vettefan vad jag ska göra, tigga lite tårta men jag har gått med dom sen förskolan tills nian började så det känns som om jag måste gå ner på nått sätt.

Efter det ska jag och Ellen köpa lite mat till kvällen. Vet inte hur många vi blir men det blir middag hemma hos Hänkypänky och sen så blir det nog lite poolpartyyyyyy hoppas jag på iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0