she got it

Var idag i stan med Martina, Olivia och Carolina som jag inte träffat sen mars tror jag det var senaste. Så det var skit mysigt även fast alla var jätte slitna. Vi käkade lite lunch på Kofí och pratade om allt som hänt de senaste månaderna. Sprang förbi H&M och alla fyra kom ut ur butiken med en påse i handen. Fick med mig 8 ringar för 150kr så det var kanonpris och dessutom 6 färgglada armband. Ivkäll är sista kvällen som jag, Martina, Olivia och Ellen är hemma alla fyra på ungefär en månad. Så vi ska mysa lite med varandra. TJINGTJONG
Bild från vintern 2008-09


Kommentarer
Postat av: M I C A E L A S

Hej du! (a)

Kan inte du skicka bilderna på mig som du tog på midsommar till mig? (a)

Tänkte göra en ny design och undra om jag kanske kunde få ha en av dom i heatern? :)

2010-07-06 @ 16:10:24
URL: http://lovliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0