Min bärbara lilla dator mår inte så bra...

Min bärbara lilla dator mår inte så bra just idag så vi kör på mobilinlägg istället. Päronens kompisar anna-lena och stefan har kört hit från avesta (för er som inte vet kommer jag från avesta och har bott där) för att fira mamma ikväll så det har varit fullt hus här sen igår vid lunch och kommer vara några timmar till. Vid 9 tiden så behövde jag en paus från alla gamlingar och gick en promenad med lilla räkan/ellen. Jag var i behov av att komma ut från huset ett tag. Har mest käkat tårta och små knäckebrödsbitar den senaste timmen så det kanske är dags att ge upp och lägga mig och sova. Varför ska jag sitta uppe och vänta på att tiden ska försvinna iväg genom att käka mat.. Dessutom är jag väldigt trött så att det är onödigt att sitta och kämpa för att hålla sig vaken. Godnatt alla miljontals läsare, tjingtjong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0