i have been thinking about you

Nu jävlar ska uppdateringen bli bättre! Den här helgen har varit lite busy, busy så därför har det inte varit mycket bloggande. I fredags så var det tjejmiddag hos Erika. Hade det skit mysigt och vid 10 tiden så drog jag och 5 andra tjejer hem till Lukas där det var lite människor. Fick lite ångest vid halv 2 tiden så jag tog tåget hemåt. Olivia och Ellen följde med mina underbara små apor. Tog en lång promenad med Erik till 3 tiden.
Igår kväll så hade mami lite vänner här på födelsedagsmiddag. Micaela kom också så jag var inte ensam som tur var. Såg filmen Stulna år med bla Angelina Jolie och Brittany Murphy. Knasig film men den var ändå skit bra. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, mer gäster kommer vid 4 tiden så vi får se om jag blir hemma idag igen. Funderar på att se Alice i underlandet en gång till bara för att jag inte har nått att göra. Fååår seee, tjingtjong

Frankrike Nice 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0