grattis lilla mor

Godmorgon folket!
Jag är en extremt morgontrött person, kan ta 5 timmar för mig att bli "normal" igen. Ser ut som ett vrak med håret åt alla håll, ögonen är halvtstängda och jag hatar att prata. Kan ligga i sängen i 1 timmar och göra ingenting bara för att jag inte har orken att gå upp riktigt än. Idag är en sån dag tyvärr och jag vaknade för 1 timme sen så jag kommer nog inte vara på humör på ett bra tag.

Imorse väckte pappa mig halv 9, just då vill jag slå honom rikitgt jävla hårt. Men självklart offrade jag mig för min mamma fyller år idag så jag gick upp för hennes skull. Men jag valde att inte sjunga för att minska smärtan för min familj så mycket som möjligt. Ikväll kommer det lite gamla tanter och gubbar hit för att fira moderjord. Micaela håller mig sällskap och lilla vovsingen Elliot så det blir kanon.  Hon fyller 47 så nu kallar hon sig själv för 47an, så grattis på dig lilla mor.


random bild från indien 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0