bajsbarn

Long time, no see.

Vad har hänt de senaste 30 timmarna då?

Jag har klippt och färgat mitt hår, blev lite ljusare och lite kortare. Blev sugen på att klippa ännu kortare men det får vänta. Nu är topparna iallafall fräscha. På kvällen så blev det fezt hos Jacob. Hade verkligen sjukt roligt även fast små mindre roliga händelser skedde så var kvällen kanonkul, fem av fem toasters. Var väldigt trött så det blev tidig hemgång redan vid 2.

Vaknade halv tolv, trött och sliten. Träffade Erik en stund som skulle vara min hjälp med kläder. Det var han dålig på. Nu ikväll har jag, Martina, Olivia och Ellen firat Ellen att hon har fyllt år. Var ett bra tag sen hon fyllde år men vi är bra på att fira födelsedagar lite senare. Hennes far hade bokat bord på Riche, en restaurang på Stureplan och han/restaurangen bjöd på allt. Det var verkligen sjukt gått, ät rimmad lax och gino om ni går dit! Jätte trevlig personal, speciellt Anders som blev våran lilla homie under kvällen. Det var ett gäng sjukt snygga killar där så när jag och Marty frågade Anders var toan var så skrek han över hela bordet med 15 snyggingar. "Tjejerna måste bajsa, 94orna från Sollentuna måste bajsa!" Väldigt pinsamt men kvällen var verkligen hur underbar som helst. Tack så jätte mycket tjejer!
TJINGTJONG,
tar för lång tid för att ladda upp en bild så jag skeeeter i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0