tummen ner

Holaaa, que tal? Soy un chico lala. Det är en låt för er som inte vet. Skolan gick bara bra, lite segt men ändå helt okej. Efter efterlängtade plugget åkte jag, Martina och Olivia till sollentuna c för att köpa lite presenter till Paula och Andrea. Kan inte skriva vad för jag vet att om läser det här hihihohohehe. Men det blir iallafall tjejmiddag för den ena fyler år på söndag och den andra fyllde år i november så det blir najs.

Vi fikade lite i sollentuna också. Espresso house var ingen hit kan jag säga så om man ska fika där, satsa på Waynes istället! Hittade massa fina grejer men köpte inte en ändå så det var lite sad. Massa pengar försvann men fick inget med mig hem liksom förutom en lite tjockare mage.
Nej ska inte klaga, istället ska jag lägga mig och vila lite tror jag. Har bajsont i mage börjar tro att jag är laktosintollerant faktiskt. Så det ser ut som en laktosfri vecka för min del så får vi se om det blir bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0